Stalo se / 11 | Vendula Jirmannová

pondělí, března 25, 2019

Stalo se / 11


Myslela jsem si že to není tak dlouho, kdy jsem zveřejnila naposledy článek plný fotek a událostí z mého života. A ono je to už sakra dlouho! Na to, jaký jsem perfekcionista, tak můj blog asi nikdy perfektní nebude. Ale to jste si již asi všimli. Jelikož článek o mém roku 2018 již vyšel, tak jistě víte věci jako že jsem utekla z Prahy, že jsem byla na operaci s kolenem a tak dále. Takže začnu tak zlehka začátkem roku. A hlavně tu nečekejte žádnou posloupnost, protože si to sotva pamatuje můj telefon, natož já.



Navštívili jsme Brno a Prahu. A v Brně překrásnou vilu Tugendhat, která je prostě daleko krásnější než na fotkách.



To naše město Nové Město nad Metují mě nepřestává udivovat. A ačkoliv jsem zde dříve trávila hodně času, stále poznávám nová zákoutí.


S příchodem jara a především tepla jsme začali vycházkovat, především právě po okolí.


Konečně jsme v obýváku dotáhly poslední detaily a zavěsili světla. Pokud vás zajímá, jak to u nás vypadá, podívejte se na článek věnovaný obýváku.


Také jsme stihli vyměnit kuchyni, o které již také vyšel článek.


Už podruhé jsme hlídali Bedřicha. Sice je to mazel, ale zároveň je to s ním sem tam otrava. Zvláště v případě, kdy musí mít přehled o venkovním dění.


Chodíme do fitka a mě to docela i baví. Jen škoda, že mi stále koleno nedovolí dřepovat či běhat.


Objevila jsem na Vinted komplet od Gymsharku, který měl díru mezi nohama. Takže jsem ho za sníženou cenu vzala a jako šikovná hospodyňka ho opravila.


Zúčastnila jsem se workshopu krasopsaní a handletteringu s Markét.


Zastavila jsem se v redakci Cosmopolitanu, díky čemu vznikne celá dvoustránka tipů na letní čtení v Cosmo Body.


Koupili jsme si frajerské čepky, protože cabrio.


Včerejší poklidný nedělní večer jsme strávili na chirurgii s přítelovým vyhozeným ramenem. A když tak sleduji ty fotky, nový mobil bych si už opravdu měla pořídit.
SHARE:

3 komentáře

  1. Moc hezké fotky, to krasopsaní je moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, no menší město může být občas i více k udivení než větší... v OBYVáku se mi líbí to řešení světla, ještě jsem to nikde neviděla, pěkný nápad.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig