Stalo se / 9 | Vendula Jirmannová

sobota, září 08, 2018

Stalo se / 9


Ten čas opravdu letí rychlostí blesku, až se mi tomu nechce ani věřit. Jako včera mi to připadá, co jsem publikovala článek tohoto typu. a už je tu zase další. Věci se děsně rychle mění, každý den je všechno jinak a já se už ztrácím mezi tím co je a co bylo. Mám tu kupu fotek, o kterých jsem si myslela, že už jsou v posledním článku a ono to tak vůbec není. No nic. Já si budu muset začít tisknout měsíční přehledy. kam si budu zapisovat upozornění na to, kdy co publikovat. Zas a opět nestíhám.

Z pikniku s Michelle.

Otevírání Chloe Café. Káva mi sama o sobě špatná nepřišla, i když tento podnik má být spíše o prostoru. No na mě je to asi bohužel moc růžový. 


Jak jsem objevila Auroru. 

Festivalový outfity. 

Jak jsem pokoušela koleno a zjistila, že prostě není v pořádku. 

Bun bo nam bo tu bude ještě minimálně tisíckrát. 


Prosím více Hartlových knížek! 

Eska. 

Dhaba Beas. 

Manifesto Market. 

Pragovka. 

Naprosto nádherný dáreček od Tvorbou. Upcyklovaná košile v pytlíku na potraviny. A nebo cokoliv jiného. 

Společný snídaně na terase mi budou chybět. 


Duhový západ na zahájení Gay Pride. 

Nákupy v Pepcu. 


Nákupy v Ikee. 



Vídeň. 

Střecha Lucerny. 

Colours.

„Mami, jaká je tvoje nejoblíbenější kytka?”
“Asi růže. Ale i pivoňka a hortenzie se mi líbí.”
SHARE:

2 komentáře

  1. Skvělý článek, hrozně se mi líbí ta "atmosféra" těch fotek. Nevím, jestli je to tím, jak jsou upravené, ale minimálně určitě tím, jak jsou nafocené. Takže se těším na další!
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  2. Píšeš skvěle. btw velmi hezké boty :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig