Co skrývá má kosmetická taštička? | Vendula Jirmannová

neděle, září 02, 2018

Co skrývá má kosmetická taštička?

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

Bjůty a fešn blogerka. Jak asi může vypadat obsah její kosmetické taštičky? Highliter za highliterem, nejdražší oční stíny, rtěnka, konturka, podkladová báze a tak dále. No a pak jsem tu já. Neříkám, že dříve obsah mé taštičky byl rozdílný. Vůbec ne. Ona šla sotva dopnout a jedna byla kolikrát málo. Ale časy se mění a s ním i mé priority a pohled na krásu a především pocit pohodlí. A světe div se, má celková zásoba kosmetiky by se snadno vešla do jedné takové taštičky. Nejdivočejší líčení, co za poslední dva roky páchám, jsou nenápadné kouřovky a to především na plesy. A to jen a pouze, pokud zrovna ples nefotím. Mít ve stínech vytlačený hledáček opravdu nechcete.


Po nanesení krému, který musí být především hydratační a rychle se vstřebávat, sahám hned po makeupu. Až na malou pauzu, která byla způsobena značným zhoršením se mé pleti, používám již nějakou dobu makeup od Annabelle Minerals. Dříve jsem používala především krycí, dnes sahám raději po matujícím. Nemá až tak vysoké krytí a já ho velmi často ani nemusím přepudrovat, jelikož mám spíše sušší pleť, která už poslední dobou nemá sklony k maštění. Což beru jako znamení, že už tak suchá není, jelikož především suchá pleť má právě již zmíněné tendence se mastit. No a v případě, že mám někde viditelnější zarudnutí, dá se tento makeup krásně navrstvit.
Nejlepším parťákem k aplikaci makeupu mi je houbička, kterou jsem před nějakým časem pořídila v drogerii. Mám zkušenost i s pravým Beauty Blenderem, který je sice opravdu jemňoučký a umí neskutečně zvětšit svůj objem, nicméně mně nevydržel ani půl roku, což mi za ty peníze nestojí.


V případě, že má pleť má chuť porušit to, co jsem psala výše, občas do taštičky přihodím i pudr od Nyxu, který mám doma snad už rok. A ačkoliv už jsem se prohrabala k pánvičce, můžete soudit, že i po té době co ho doma mám, ho opravdu moc nepoužívám. Těchto HD Finishing pudrů od Nyxu jsem již pár dopotřebovala a vždy jsem sahala po tom mentolovém, který by měl anulovat kterékoliv zarudnutí pleti. 
Na pudr nejraději používám kabuki štetec, který je krásně hustý a jemný zároveň.


Technika, na kterou jsem poslední dobou již také více-méně líná, je konturování. Nicméně pokud mám chuť a čas, vrhám se do něj. Vždy se snažím o optické zužení nosu a podtržení lícních kosní. Někdy lehce přejedu i přes kouty na čele a případně si zakrývám druhou bradu. 
Co byl pro mě vždy ale kámen úrazu byl samotný odstín stínu, který jsem používala. Nakonec jsem se rozhodla o experiment a sáhla po jílovém stínu, taktéž od Annabelle Minerals, v odstínu Cocoa Cup. Je teplý a řekla bych, že naprosto skvěle sedí k mému Golden podtónu pleti
Pro konturování využívám staleté štětce, které jsem si kdysi objednala z Ebaye. Vyhovuje mi jejich kapičkový tvar, se kterým se mi pracuje naprosto skvěle. Menší mám na nos, s tím občas sáhnu i na záhyb očního víčka. No a větší poté na zbytek obličeje.


Pokud chci na rychlo vyrazit do města a jsem línější než obvykle, ale i přesto nechci vypadat naprosto mrtvolně, rozhodně si alespoň vykreslím obočí. Připadá mi vtipné, jak se na něj poslední dobou klade obrovský důraz a dříve tomu tak vůbec nebylo. Přitom tak neskutečně rámuje celý obličej a dává mu nějaký výraz. 
Již po druhé jsem si pořídila tuto tužku od Nyxu, která má na jedné straně kartáček a na druhé vysouvací tužku, která je krásné jemná a skvěle se s ní dají vykreslit jednotlivé chloupky. Rozhodně si stojím za přirozeností a co největší identičností, proto preferuji tužku před stínem. Používám odstín Chocolate, který je na mě ale poněkud teplý. Tudíž příště po ní již nesáhnu a zkusím sehnat nějakou jinou, s pro mě přirozenějším podtónem.


Ruku v ruce s vykreslením jednotlivých chloupků jde i jejich fixace. Já je mám zvlášť neposedné a na můj odstín vlasů i docela nevýrazné, proto tento krok nikdy nevynechávám. Zkusila jsem gel na obočí od několika značek, ale zatím mi nejvíce vyhovuje tento, opět od Nyxu. Na můj vkus má jen zbytečně velký kartáček, který mi mírně přitěžuje práci, ale za jeho obsah mu to velmi ráda odpustím.


No a zcela posledním krokem je řasenka. Již půl roku používám tuto od Lavery, která je veganská. Což ani nebyl zcela můj záměr, ale prostě se objevila u mě doma a tak ji používám. Stejně tak jako nebyl záměr, že její obsah není černý, nýbrž hnědý. Naštěstí mám odjakživa dost husté a dlouhé řasy, takže mým jediným cílem je, je nabarvit a tím je i podtrhnout. Tudíž se mě neptejte, co používám za řasenku. Prostě vždy to je nějaká náhodná, co se mi objeví doma.
SHARE:

3 komentáře

  1. Lavera má aj eyebrow gel, o ňom som práve písala v najnovšom beauty článko na mojom blogu, a je naozaj super! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně mě zaujala ta řasenka!! Na tu se budu muset více mrknout :-) Vendy, děkuji za tip!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig