Wishlist | Zima 2017 | Vendula Jirmannová

sobota, listopadu 25, 2017

Wishlist | Zima 2017


Wishlisty jsou super v tom, že si ujasníte, co potřebujete. A ty předvánoční mohou dokonce skvěle sloužit jako tipy na dárky pro vás, pro vaše okolí. Haha. Dost často využívám Doller, kam si zapisuji, co bych si přála pořídit, takže k tvoření nějaké grafické podoby se dostanu poslední dobou málokdy. Ale i tak už ve mně něco sebou cukalo a chtělo to po mně, abych ho opět vytvořila.

1. [ 1/2/3 ] Vzpomínám si na doby, kdy špekáčkové-odpadkové-prošívané bundy přišly na trh. Nikdy se mi nelíbily a s taťkou jsme se poněkud často smáli mamce, kolik jich ona vlastně má. Ale jakmile se začaly objevovat delší kabáty rovného střihu, tak se mi také dost zalíbily. Jednu takovou už mám objednanou z vinted a jsem na ni opravdu dost zvědavá.
2. [ 1/2Bodýčka mi vždy přišla děsně nepraktická. No do doby, než jsem zjistila, že většina z nich má zapínání mezi nohama. Ačkoliv většinou není vidět, že body mám, připadám si v něm jakýmsi způsobem sexy. Navíc vám netáhne na záda. Už mám doma tři a plánuji určitě i další.
3. [ 1 ] Dlouho jsem zvažovala koupi černých tenisek. Nebyla jsem si stále jistá které, a až teď na podzim jsem si uvědomila, že mi chybí něco do stylu Vans old skool. No ale na ty už teď počasí není. Procházela jsem footshop a pohled se mi zatoulal k těmto kráskám v poslední mé velikosti.
4. [ 1/2 ] Letos se mi moc moc moc líbí dlouhé oversize mikiny. Takže nesmí chybět ani zde.
5. [ 1/2 ] Celou dobu jsem žila v domnění, že mi stačí jen jeden batoh. Mám klasický Fjallraven kanken, který má snad každý. A ačkoliv není objemově nijak malý, uvědomila jsem si, že bych ocenila nějaký krapet větší a bytelnější. Přeci jen se mi ne vždy k našim chce jet s kufrem a nebo velkou kabelkou, ze které mě leda tak bolí záda. Neskutečně se mi líbí tyto rolovací-ohýbací-nevímjaktonazvat batohy. Tak uvidím který si nakonec vyberu a pořídím.
6. [ 1 ] Basic styl mám nejradši. Velké příjemné oblečení možná ještě raději. A tento svetr musím také mít. Sice jeden šedý mám, ale šedé a černé není nikdy dost, stejně tak jako velkých příjemných svetrů. Navíc jsem si v poslední době děsně objevila stojáčky a roláčky.
7. [ 1 ] Moje peněženka pomalu dosluhuje a je tu pomalu čas vybírat novou. Řekla jsem si, že si tentokrát koupím nějakou menší, ať v ní zbytečně netahám tolik zbytečností.
8. [ 1/2 ] A na doplnění místa na koláži tu mám hrnky. Zrovna včera jsem si chtěla udělat kakao, a zjistila, že nemám žádný pořádně velký roztomilý hrnek. Takže co nejdřív musím nějaký sehnat.
SHARE:

7 komentářů

  1. Tak s těmi hrnky tě naprostou chápu, já na nich trochu ujíždím, protože jich mám doma strašně moc, při každé cestě do Ikea si další odvezu a stejně mi to nestačí...! A podobný batoh by se mi taky hodil, zvlášť, když po maturitě plánuju víc cestovat. :) Hezký článek!
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc pěkný článek! Z tvého wishlistu mě nejvíce zaujala bodýčka. Vím, že je to hodně oblíbené, ale mě nikdy nenapadlo, nějaké si pořídit. Teď si říkám, proč vlastně ne?
    Díky za inspiraci :))

    Můj malý sen

    OdpovědětVymazat
  3. Rolovací, uhýbací batohy - pytle se mi taky moc líbí :-) Skvělá volba.

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaká menší peněženka by se mi také hodila :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Mně zaujal ten šedý svetr. Šedá se mi v poslední době docela líbí.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc krasne kousky, doufam, ze se ti vseho ze seznamu dostane. U me na prvnim miste na Wishlistu je tato toaletka - https://www.nabytek-bmark.cz/loznice/toaletni-stolky/toaletka-grenada-g47-latte.html uz to jeziskovi naznacuji vice jak tri mesice, tak doufam, ze bude stedry a vyslysi me prani ;)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig