Analog obsessed | Vendula Jirmannová

úterý, září 19, 2017

Analog obsessed

Vodní nádrž Seč

Mohla bych tu psát, jak úžasné je fotit na analog. A skutečnost je taková, že je to ještě úžasnější. Asi tři čtyři roky zpět jsem u dědy vyhrabala dva analogy. Stařičkou a lehce ovladatelnou Smenu 8m a Milonu II, která má nastavení expozice krapet složitější a profesionálnější. Do Smeny jsem si po roce co mi ležela doma pořídila barevný film, na který jsem fotila tak týden. Pak jsem ji někde odložila a loňský rok ji znovu objevila i s myšlenkou, že jí musím dofotit a ještě ve škole vyvolat. Bohužel moje hlava neznalá vyvolávala barevný film stylem černobílého. O fotky jsem přišla. Učitelka mi dala jako cenu útěchy černobílý film, ať si to vyzkouším a můžu si ho i vyvolat. Vyšlo z něj sotva pět fotek a já už ztrácela naději o krásných retro fotkách. Nicméně do třetice všeho dobrého jsem se rozhodla dát maličké Smene šanci a koupila jí další barevný film. Ten jsem po třech měsících nechala vyvolat a.. voalá, tady jsou fotky. Právě zkouším Milonu, ve které mám film černobílý a nemohu se dočkat, co vyleze z ní.

Maturitní přípravy 


Gerhard Richter v Národní Galerii 

Rozmazaná Vltavská 

Forbidden Spot vol.1

Forbidden Spot vol.2 

 Forbidden Spot vol.3








SHARE:

2 komentáře

  1. Fotky jsou opravdu skvělé, mají prostě tu správnou atmosféru, kterou na nich tak miluju! Úplně tě chápu. :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou skvělý fotky, já miluju analog :))) Vždycky obdivuju, jak někdo najde u prarodičů takovéhle poklady, já už to párkrát zkoušela a kromě nějakých knih jsem nic moc nenašla :D:(

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig