Kosmetické novinky | Vendula Jirmannová

čtvrtek, června 29, 2017

Kosmetické novinky


Po několika hlubokamyslných článcích pramenících z emocí proudících mojí hlavou je opět čas na něco oddechového. Podíváme se na nejnovější kosmetiku, která se skrývá v mých šuplících a na poličkách v koupelně. Jak si můžete všimnout, konečně opouštím chemickou sféru a potápím se do té přírodní. Pocity z toho mám daleko lepší, jelikož konečně dopřávám mé pokožce něco správného a netrápím jí žádnými uměle vytvořenými látkami. Až na pár vyjímek.


Nedávno mi ve schránce přistála krabice plná krémů od německé značky Herbacin. Na první dojem jsem byla mírně skeptická, jelikož jsem o značce slyšela zcela poprvé a nerada se pouštím až do tak moc neznámých značek. Nicméně za to může jistě síla marketingu. Řekla jsem si ale, že nebudu tak tvrdohlavá a nenechám se ovlivňovat předsudky a dám této značce šanci. Začala jsem používat krém na nohy, který mi sice trochu smrdí, ale opravdu rychle se vstřebává a hydratuje. To samé bych mohla říct o krémech na ruce. Aktuálně používám divokou růži, který voní naprosto úžasně. Jeden jsem už i přenechala mojí ségře, která si ho odvezla s sebou do Kanady.


Další balíček mi přišel od Nivei. Mělo to být poděkování za to, že jsem od nich dostala už jeden předešlý balíček plný krémů na tělo a pečující kosmetiky na pleť, kterou jsem zmínila ve videu. Líbí se mi, že je to cestovní verze jejich produktů, kterou si můžete přihodit do příručního zavazadla, což v létě určitě ještě využiju.


Z Lushe mi nedávno přišel taktéž balíček, ve kterém se nacházely limitované produkty pro tatínky k jejich svátku. Bombu a koupelovou pěnu jsem nechala doma, ale tuhý šampon jsem si přivlastnila. I tady jsem byla dlouho skeptická, nevěděla jsem jak ho použít, ale nakonec jsem z něj nadšená a miluji ho. I proto jsem ho s sebou vezla na poslední cestu do Francie. Z Vemzu jsem dělala větší objednávku, do které jsem mimo jiné přihodila i šampon od Havlíkovy apotéky. Opravdu hodně jsem se na něj těšila, ale dost mě zklamal. Nevím čím to je, ale vlasy mi vůbec neumyje, mám je po něm splihlé a jako týden nemyté. Naopak maska od značky Kores je skvělá a krásně vlasy vyživí a hydratuje.


Z Vemzu jsem si objednala od značky Kores ještě čistící gel s bílým čajem. Bohužel jsem přehlédla velikost a přišla mi opravdu malá lahvička, která mi asi moc dlouho nevydrží, nicméně se mi hodně zamlouvá, takže pro příště objednám velké balení. A dále jsem si koupila od Saloosu bio jojobový olej, který dávám před spaním na pleť a po umytí do vlhkých vlasů. Měl by pomáhat na problematickou pleť a udržovat ji hydratovanou, stejně tak jako vlasy. Jsem na to dost zvědavá, jelikož jsem na něj četla jen dobré recenze.


Od Havlíkovy Apotéky jsem si objednala i krém Krásná slečna, který by měl být také na problematickou pleť. Využívám ho jako podklad pod makeup, jelikož se vstřebá daleko rychleji jak olej. Voní krásně po bylinkách a moc hezký vyhlazuje pleť.


V neposlední řadě tu mám makeup, pudr, korektor a tvářenku od značky Annabelle Minerals. Nikdy by mě asi nenapadlo, že může existovat něco jako stoprocentně přírodní makeup. Veškerá jejich kosmetika je minerální, makeup obsahuje pouze čtyři složky a naprosto skvěle zamaskuje veškeré nedokonalosti. Nečekala jsem, že někdy objevím makeup, do kterého se zamiluji tak jako do tohoto. Když si ho dávám na pleť, nemám vůbec ten špatný pocit, že na ni dávám něco škodlivého co jí jen ubližuje. Zatím ho používám asi týden, ale už i po tak krátké době jsem předražený makeup od Clinique zahodila do koše.
SHARE:

7 komentářů

  1. tá cestovná sada Nivea je super :) a zaujali ma aj Annabelle Minerals produkty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. O Havlíkově apotéce jsem slyšela a přemýšlím, že si od nich nějaký produkt pořídím :) Jinak, moc hezký článek, jen malá rada (nechci rýpat, myslím to v dobrém), píše se Havlíkovy a vyživí :D :)

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnou slečnu mam také, ale bohužel vždy když krém začnu používat, pleť se mi o dost zhorší :/


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. Na Annabelle minerals som pred časom písala recenziu a som nadmieru spokojná :)
    www.cosmeticsthingsandother.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem taky nějakej šampon od Havlíka a katastrofa! Vůbec nepěnil a vlasy neumyl. Ale jeho snídaňovou masku miluju!

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig