Stalo se / 2 | Vendula Jirmannová

pátek, srpna 12, 2016

Stalo se / 2


Polovina srpna. Jak je možné že to tak letí? 
Říkala jsem si jak skvělé to bude až začnou prázdniny. Budu hodně číst, psát články, točit videa.. Haha, já jsem věděla, že jsem naivní. Skončilo to tak, že mám aktuálně k maturitě přečtených pět knížek a upřímně se mi toho ani víc číst nechce. Mám v hlavě dosavadně dvě přání. Nejraději bych šla do třetího ročníku a říkala si, kolik mám ještě času a za druhé bych už nejraději měla po maturitě, byla přijatá na vysněnou školu a zabydlovala se v krásném bytečku v Praze.

Tím jsem už tak trochu skočila do budoucnosti a nakousla, co je můj asi nejbližší cíl. Maturita, přijetí na školu a směr Praha. Nemůžu se dočkat! Ale konec povídání o tom co by mělo být, co snad bude a co si přeji. Jdeme se podívat jak nudně jsem prozatím trávila prázdniny.



S Davidem jsme si zašly na pozdní oběd a kávu do KARE café, kde jsme byli již podruhé. První dojem nebyl nejlepší, ale rozhodly jsme se, že tomu dáme ještě šanci. Nyní jsem si dala caesar salát, který byl mimochodem výborný. David měl fazolový krém a následovala káva, která mi moc chutnala. Jediné co Vám radím a co je v podstatě důvodem původního zklamání jsou sendviče. Asi nám mělo dojít, když jsme chtěli dva s roastbeefem a bylo nám řečeno, že je poslední, že jsou předpřipravené. Sendviče bohužel nebyli nejčerstvější a zvlášť mě zarazilo okoralé zelí. Nicméně tentokrát nás nezklamali a já bych tam zašla jistě znovu. :)


 Začátek prázdnin jsem strávila docela dlouho u bazénu a nezvykle se opálila.

Díky Sapě jsem ochutnala Coca colu slazenou stévií a není to vůbec špatné | Naučila jsem se otevírat mladý kokos | Dala jsem si čistý Bubble tea a neumřela


Navázala jsem spolupráci s Matcha Tea a jsem asi nejšťastnější, protože to miluju od prvního loku. Doteď si pamatuju, kdy jsem matchu ochutnala poprvé. 1.září 2015, kdy nás Davidova babička pozvala na kávu a já si objednala místo kávy "nějakou zelenou vodu" o které jsem pořádně nic nevěděla. Asi jen to, že je to zdravý. :D

 Z Hamleys mám spoustu zábavných historek :D | Večerní náplavka <3

Docela hodně jsem jedla | Naučili jsme se s Davdem letní rolky. Doma jsem je udělala našim i s burákovým dipem.

 Po dlooouhé době si zašli (opět s Davidem) na brunch do Cheersu v Novém Městě nad Metují, kde mají nejlepší kávu v okolí.

Miluju, když si můžu dělat snídaně rovnou do postele!

Parkát jsem byla běhat a tohle byla má odměna za 10 km. 

Kafíčka s mamkou <3 

Noc strávená v nemocnici a já co se nejvíc bojí jehel s hadičkou v ruce.. 

Odškodné za statečnost od Davídka <3 

 Odškodné za statečnost ode mě kupované v průběhu celého týdne před nemocnicí. :D

Jedna noc strávená na chalupě s Davidem a přátely.

 Nejkrásnější a nejlepší hodinky 1facewatch, kterými jsem přispěla na jídlo pro 20 lidí. Určitě se mrkněte a taky něco podpořte. :) (Penál, kryt i brýle jsou z aliexpressu)
SHARE:

11 komentářů

  1. Krásné fotky! :) Ty brýle jsou boží, na ali jsem je nikde nemohla najít, tak jsem nakonec objednala z nějaké české stránky :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek i fotky,moc pěkně se to čte :)

    OdpovědětVymazat
  3. úplně výborný fotky, fotíš fakt skvěle! a dostávám chuť na sushi :D

    Check my blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky! :3 a až na tu nemocnici to vypadá všechno jak z pohádky. S tím běháním tě teda obdivuju! Musela bych se odměňovat asi za každý metr, abych našla motivaci na takovou dálku. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny článok, krásne fotky.. Veľmi pekne je máš spracovaný blog a aj videa... Si super a si pre mňa inšpiráciou <3

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky a i článek.. mám velmi ráda tvé články
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tvé prázdniny vypadají krásně, je mi smutno když vidím fotky od bazénu a uvědomím si, že jsem letos jěště nebyla ani jednou u vody, kdekoliv:)

    OdpovědětVymazat
  8. úžasné fotky :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné fotky :) Taky mě čeká maturita a já si naivně myslela, kolik za prázdniny přečtu knížek a ono z toho nakonec moc nebylo :D Každopádně přeju hodně štěstí a pevné nervy při maturitě a ať se dostaneš na vysněnou školu :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. krásný článek :D máš fakt úžasné fotky :D

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig