Now you see me | Vendula Jirmannová

neděle, července 03, 2016

Now you see me


Včera jsme s přítelem po dlouhé době vyrazili do kina. Nedalo nám moc času se rozhodnout, který film zhlédneme. Rozhodli jsme se, jak již z názvu vypovídá, pro Now you see me 2, aneb Podfukáři. První díl jsme zkoukli den předem a opravdu nás hodně chytnul. I proto to byla jasná volba.

Rozhodla jsem se nafotit outfit, který jsem měla na sobě. V poslední době se opravdu snažím, aby mé outfity nebyli jen černobílé. Bohužel nemám na zbyt kabelek a tak jsem jemný outfit rozbila černou kabelkou a hodinkami se stejně černým páskem. Dále na sobě mám tyto bodycon šaty, které jsou strašně krásné a příjemné. Jediná nevýhoda je, že stále vylézají nad zadek, tudíž je pořád stahuji. :D
A také jsem se rozhodla být trochu inovativní a natočila k samotnému outfitu i video, na které se můžete podívat na konci článku. To možná proto, abych trochu více propojila youtube s blogem. :)

 Šaty: Romwe | Bomber: Dorothy Perkins via. Zoot | Boty: Vans via. Zoot | Kabelka: Lindex | Hodinky: Daniel Wellington









SHARE:

8 komentářů

  1. moc krásný outfit:) hrozně ti to sluší:) a ten bomber je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit a neboj s bodycon šaty mám stejný problém! :D a video moc povedené :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Ááá, strašně ti to sluší! :) Video je moc hezké.. :)
    Do kina mám v plánu teď někdy jít, ale zatím ještě nevím na co :D

    www.elliderooth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Skvělý outfit ^^
    Moc moc chválím,vážně krásně sladěné barvy,ty šaty s tím bomberem jsou boží ^^ samozřejmě nesmím zapomenout na ty skvěle boty :) To se vážně povedlo,moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný fotečky a ty vansky s bundičkou, jéé <3 sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně super outfit :) Moc ti to slušíí :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig