Dove regenerate nourishment | Vendula Jirmannová

středa, června 01, 2016

Dove regenerate nourishment


Byla jsem pozvaná na tiskovou konferenci značky Dove, kde bylo za úkol více představit jejich produkty na vlasy a ještě více se zaměřit na nejnovější řadu. Konkrétně Dove regenerate nourishment. Upřímně si nejsem tak jistá, jestli jsem tam byla v rámci youtube či blogu, ale přesto se podělím o své pocity s Vámi právě zde, na blogu.
Asi po stý budu omývat jak jsem introvertní a stydlivý člověk, tudíž když jsem se dozvěděla že nepůjdu sama, ale bude tam i Lucka a Týna, hned mě nervozita opadla. S holkama jsme se sešly předem a společně vyrazily do krásných prostor hotelu Millenium Plaza. Konference se konala v poslední patře s nádherným výhledem. Při vstupu nás čekalo milé přivítání v podobě welcome drinku a také catering, který jsme si nechaly až na chvíle po představení celé řady.


Po seznámení s celou řadou jsme měli volný prostor pro zábavu, jídlo a vlasový styling včetně kontroly kavlity vlasů pomocí speciálního přístroje. Jelikož mám vlasy dost krátké a obávala jsem se vln, se kterými bych mohla vypadat při jejich délce jako ovce, můj účes zůlstal beze změn stejný. Nechala jsem si je pouze zkontrolovat a zjistila jsem, že jsou prý zdravé, což mě opravdu těší.
Při odchodu jsme dostali celou řadu Dove regenerate nourishment včetně kartáče od Rowenty. Tímto se i rovnou zeptám, zajímala by Vás recenze?





SHARE:

9 komentářů

  1. Pěkné fotky! Já mám Dove vlasové produkty hodně ráda, hlavně tu jejich zlatou řadu pro suché vlasy :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, musela to být super akce. Kosmetiku Dove mám moc ráda, ale na vlasy jsem od nich zatím nic nezkoušela, spíš si libuji v krémech.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Dove som už na vlasy nejaké tie produkty skúšala, konkrétne na fotke z červenej rady a bola som s ním celkom spokojná, po používaní šampónu a kondicionéru som mala krásne hebké vlasy, určite sa k týmto produktom v budúcnosti vrátim:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  4. Osobně miluji tělovku Dove ale jsem sama zvědavá jak mi sedne řada na vlasy :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  5. Recezne by mě rozhodně zajímala. Značku Dove sice v drogerii míjím (ani nevím proč), ale ráda bych něco vyzkoušela.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, už se těším na recenzi. Já mám ozkoušenou tu olejovou zlatou řadu, a ta je super. !! Vlasy krásně hydratuje, jsou lesklejší a práce s nimi je o poznání lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mmm i mě by zajímala recenze! Já už zkoušela šampon a kondicionér a z mých jemných vlasů se staly superextramegajemné, takže tohle nebude nejspíš řada pro mě :/ a doufám, že se zase uvidíme! :3

    OdpovědětVymazat
  8. Tak se ti podařilo nabalit takového hezkého kluka? Jsem taky holka nic moc, tak by mě zajímala tvoje rada.

    OdpovědětVymazat
  9. I love this products those are the best!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig