View of Prague | Vendula Jirmannová

neděle, listopadu 15, 2015

View of Prague


Je to poněkud dlouho co se tu objevil poslední příspěvek. Od té doby se toho událo tolik, že to snad ani nebudu vypisovat. Proto Vám doporučuji sledovat mě na youtube, kde o tom občas mluvím.
Přemýšlela jsem jak to tu dále povedu a rozhodla jsem se následovně. Musím přestat být natolik perfekcionistická (čti - nebudou tu všechny fotky ze zrcadlovky) a udělám si tu z toho prostě deníček. Jsem člověk, co si stejně dlouho nevydrží psát na papíry do bloků a tady to bude všechno krásně pohromadě.
Ale nebojte se, že byste tu četli vyloženě jen věci co jsem v průběhu dne udělala. Budou tu nadále recepty, fotografie a třeba i wishlisty a další. Jen si to potřebuji trochu srovnat v hlavě.
Končila jsem s youtube, jelikož jsem si myslela, že jednou do budoucna budu chtít dělat něco týkajícího se žurnalistiky. To se vlastně tak moc nezměnilo. Ale když se na to dívám očima poněkud menší bloggerky, tak vidím, že tu jakousi slávu musím sehnat asi někde jinde než pouze z blogu. Tím samozřejmě nechci, aby to vyznělo tak, že to dělám například jen kvůli penězům, ale myslím u toho i na svoji budoucnost a věřím, že mně tyto zkušenosti jednou pomohou. Kdybych si kdysi blog nezačala vůbec psát, asi bych nikdy ani neznala pojem žurnalistika -vtip. Uznejme že bloggerek, ale ono i youtuberek, je dnes hrozně moc a někam se probojovat není vůbec snadné. Nicméně jsem díky youtube dostala i pár nabídek (ale o tom se dozvíte jindy), které mě posunou o dost dál. Ale možná právě kvůli těm nabídkám budu zanedbávat blog a youtube. Ale uvidí se jak budu všechno zvládat. Ono se to možná snadno řekne vysokoškolákům, jsem přeci teprve na střední a času mám dost. A ono to tak úplně nebude. Jak mám zvládat youtube, blog, fotografování, sport, přítele v Praze, k tomu následně samozřejmě i školu a rodinu? Asi se roztrhám pokud mi to vše nakonec i klapne. Nicméně pokud jste dočetli až sem, tak nebojte. Teď přichází to lepší.
Dnes jsem se rozhodla, že Vám ukážu pár fotek z Prahy, z různých akcí a výstav. První úvodní fotka je rovnou z designbloku, byli jste tam někdo?

Designblok



To bylo vlastně poprvé co jsem jela letos se školou do Prahy a rovnou tam i zůstávala. Koupila jsem si třídenní jízdenku na MHD za krásných 310 Kč a užili jsme si společně čtyř denní prodloužený víkend v Praze s krásnou noční procházkou. Poprvé jsem ochutnala pumpkin spice latté, není to špatný, ale není to ono. Navíc jsem nedostala ten hezký kelímek. Teď se chystám na salted caramel cappuccino do costy, stojí za to?

Šli jsme z Hradčan dolů na Náplavku, Karlův most, Staroměstské náměstí, Václavské náměstí a z můstku metrem domů.

Poprvé jsem ochutnala pumpkin spice latté.


Pokoje 4 


V Praze jsem byla znovu a to opět se školou, v Divadle v Dlouhé na představení Oněgin byl Rusák. Hrozně moc se jim to povedlo! Ten večer jsem znovu zůstávala v Praze a mám pro Vás jen fotku ze zpáteční cesty, kdy jsem jela vlakem za neskutečných 224 Kč. Mimochodem, minule jsem jela autobusem s ISIC kartou za 130 Kč. A vlastně při této návštěvě Prahy jsem si koupila studentskou měsíční jízdenku na MHD za 300 Kč, příště bych měla platit asi 260 Kč, tak hlavně že ještě víc jsem minule platila za tu třídenní..


No a minulý víkend jsem byla v Praze znovu. Jeli jsme s učitelkou na fotografii na výstavu Warhol, Saudek a Dalí, kam jsem chtěla hrozně dlouho. Výstava tam je do 31.1.2016, takže určitě tam jděte, pokud jste ještě nebyli! Těšila jsem se nejvíce na Warhola a samozřejmě nezklamal, ale komiksy od Karla Saudka byly taky super!

Warhol, Saudek, Dalí


Ateliér Karla Saudka



 
Ve volnu jsem zašla s kamarádkou do Paula na výborné cappuccino a vanilkovou makronku. 

V deichmannu jsem objevila krásné lodičky! Možná to nevypadá, ale jsou vysoký a semišový. 

Jsem hloupá že jsem si nenapsala město, ale jak jsme jeli zpět, bylo nebe plné ptáků, nikdy jsem tohle neviděla!
SHARE:

3 komentáře

Blogger Template Created by pipdig