A few facts about me | Vendula Jirmannová

pátek, listopadu 27, 2015

A few facts about me


Mám v hlavě momentálně hrozně moc myšlenek. Nejraději bych se Vám se vším svěřila, ale to by bylo na pár hodin. Rozhodla jsem se sepsat pár faktů, která by asi nepopřel nikdo z mého okolí. Něco jsem musela odůvodnit, jelikož by to samostatně mohlo znít zvláštně a kdo ví, co byste si o mně pomysleli.
Původně jsem zamýšlela sepsat článek o cestování, aneb kde všude jsem byla. Měla jsem na mysli i jen pouhý článek plný textu a myšlenek. Po rozhodnutí, že dopíšu koncept faktů o mně, jsem se dostala k závěru, že musím dát do kupy i článek o mé minulosti, budoucnosti a nejspíše i rozepsat jen pár mých vlastností, jelikož o něčem bych mohla mluvit psát hodiny. Co byste na takové články řekli? Bavily by Vás?

Jídlo
Nejvíce miluji lososa, špenát a jasmínovou rýži
Nejím lepek
Ale někdy hřeším
Nikdy nepohrdnu lentilkami
S mamkou jsme se je naučili jíst na jedno "oklopení" 
Nemám ráda mléčnou čokoládu, čím více % kakaa, tím lépe
Nejlepší je zelený čaj
Momentálně matcha!!
Jsem schopná přidat česnek snad do všeho
Během dne vypiji až 3 litry čaje

Záliby
Blogování se věnuji 6 let
To jsem to moc daleko nedotáhla, co? :D
Miluji oldschool hudbu - aneb to, co poslouchali naši rodiče
S mamkou mám spíše kamarádský vztah, je to nejlepší kamarádka
Ráda si čtu články na téma osobní rozvoj
Především z důvodu, že jsem od základní školy udělala obrovský skok a z věčného pesimisty se snad stává optimista. Ale mám občas výkyvy.
Nesnáším zimu
když jsou 40°C vedra, užívám si je, jelikož si uvědomuji, jak se budu cítit, až bude znovu zima


Vlastnosti
Jsem obrovský snílek
Rozumím si více s kluky než s holkami 
Jsem perfekcionista
I přes to, že vím že jsem hubená, mám chvilky, kdy si připadám hrozně tlustá
Zhubla jsem zdravou cestou 6 kilo a čím blíže jsem k vysněné postavě, tím více jsem nespokojená
Věřím v karmu, osud, tajemství..
Píšu zásadně jen dvě tečky
Ale jen pokud jde o sociální sítě, nic úředního

/Miluji svůj život!/



SHARE:

5 komentářů

  1. Skvělý článek :) !
    Hodně věcí mám podobných a s obrovskou spotřebou čajů se naprosto ztotožňuji :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tou zimou jsem na to stejně! Taky ji nesnáším! Zlatý pětatřicítky ve stínu.

    ZEEKO. | stojim-v-koute.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. :D:D Proč jsi opsala mojí osobnost do článku!
    Jak tak koukám, myslím, že bychom si rozumněly!!! Fakt že jo :D

    Btw. chtělo by to udělat sraz blogerek z okolí prostě! Ať už směrem k tobě nebo směrem k HK! Bylo by to epic :D
    Btw. 2 děsně na mě vlezla ještě větší vánoční nálada, když jsem si prohlížela tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vendy,nejprve bych ti chtěla říct úžasná blogerka i youtuberka. Nádherně umíš psát i se vyjadřovat. Dalo by se říct že mě v jistých věcech mě inspiruješ. Chtěla bych se tě zeptat snad i poprosit jestli by si natočila video nebo napsala článek o tom jak si zhubla. Vím že jsi teď vydala 2 články co jíš a jak si cvičila ale nešlo by to nějak ještě přiblížit? Dost bojuju s váhou. Trpěla jsem anorexii a zachvatovytym prejidam a díky tomu sem se dopracovala na vahu 70 kg na 163 cm coz je opravdu hodně... No nebudu to tu zbytečně rozepisovat. Jen bych te o to chtela moc poprosit,protoze by mi to moc pomohlo. (Omlouvam se za pravopisne chyby :) Děkuju

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig