Tipy na vánoční dárky | Vendula Jirmannová

středa, prosince 02, 2020

Tipy na vánoční dárky

Patřím mezi lidi, co si s dárky lámou hlavu poměrně dlouhou dobu. Nechci dávat vyloženě praktický dárky, který si člověk může koupit sám. Raději daruji věc, u které mám jistotu, že by si ji obdarovaný sám nekoupil. Příkladem je mi třeba sprchový gel. Spotřební zboží, které má doma každý do zásoby. Co takhle ale darovat suchý sprchový gel, který šetří přírodu? Při dárcích se zkártka zaměřuji spíše než na kvantitu na kvalitu.

Šperky

Poměrně ohraná kategorie, kde mám své oblíbence, na které nedám dopustit. Má mamka šperky nakupuje výhradně v maloměstských zlatnictvích, a tak vím, že ji nadchnu šperkem, který by si sama nepořídila. Dříve to byla pro příklad Pandora. Mezi mé aktuální oblíbence patří Niika a Sparkle Moments, kde seženete spíše levnější jednoduché doplňky. Pro mě to jsou kousky, které prakticky nesundávám. Trochu dražší a designovější kousky naleznete na Mooyyy, kde objevíte šperky od českých návrhářů. Jako posledního zástupce šperků uvedu Polskou designérku Agatu Bielen, od které mám doma od Petra nádherný náramek. Tyto dva poslední příklady jsou pro mě více hodnotné a spíše příležitostní.

Kabelky

Posledních pár let jsem vlastnila pouhé dvě kabelky z recyklovaných pet lahví od Matt & Nat, které se bohužel začaly loupat. Chtěla jsem tedy změnu, a zainvestovala jsem do kožené kabelky od Karla Lagerfelda. Na mém wishlistu je Neverfull od LV, ale zde vám pro příklad uvádím opět polského zástupce, a to značku Chylak. Jejich kabelky jsou sice dražší, ale pokud je berete jako investici, jsou cenově dostupné. Jako levnější variantu uvádím českou značku Mybelka, u které si můžete kabelku poskládat dle svých preferencí, což můžete darovat i jako voucher. Dalším příkladem je česká značka Loro Oro, jejíž kabelky jsou opět cenově dostupné. Pro batůžkáře tu uvádím moji oblíbenou značku PeakDesign. Ač nabízejí skvělé tašky, batohy a doplňky pro fotografy, na své si zde přijdou i cestovatelé.

Minerální kosmetika

Uznávám, že bych to nebyla já, kdybych vám tu nedala tip na kosmetiku Annabelle Minerals. Vsadit můžete na tvářenky a rozjasňovače v nových ekologických baleních, případně i na znovupoužitelné odličovací tamponky. A můžu vám prásknout, že chystají pár nových produktů, a vánoční balíčky, které budou ideálním dárkem.

Vlněné doplňky

Na zásilkovně mi leží čepice od Ani Clothing, která je z 80% vlny. V její nabídce mimo oblečení naleznete i vlněné šály a čelenky. Dalším tipem jsou rukavice z Nila store, kde mimo jiné naleznete spoustu dalších krásných kousků.



Minerály

Pokud máte ve svém okolí někoho tak trochu ezo, uděláte mu jistě radost knihou o bylinkách, minerálech, a nebo přímo samotným minerálem. Tento svět mě osobně děsně fascinuje, ale ani tak nejsem žádný ezo-maniak. Tak jako tak by mi udělal radost. S jistotou vám mohu doporučit Gaia Crystal, Yoga Day, kde naleznete spoustu dalších krásných věcí, a pro odvážnější zajisté Tantraela.

Nádobí

Ach, jak já se rozplývám nad každým krásným kouskem. Na wishlistu mám hrnky od InAugust.co, a stejně tak skleničky od Srna, které jsou vyráběny z lahví. Doma už mám tři hrnky od Nasysleno, která nakupuje hrnky z druhé ruky, a nechává na ně tisknout vlastní motivy.

Na zeď

Pro maminky s dětmi určitě nešlápnete vedle s žárovkou KlikBlik, která po zmáčknutí svítí. Vyrábí je kamarádka Hanka, a s velkou radostí sleduji její rozkvět. Aktuálně se vrací do "designové módy" macramé. Já to své mám od šikovné Nikol z Lovely Necessity. Poslední věcí na zeď tu mám pryskyřicové originální obrazy od LAF, za kterými stojí Lucka s Filipem. Na jejich e-shopu naleznete spousty již hotových kousků, ale jistě se můžete domluvit na konkrétních barevných kombinacích.

Doplňky

Než kupovat parafínové svíčky, vsaďte na sojový vosk. Voňavé netoxické svíčky mám ověřené od Na kopečku. Milovníkům techniky jistě uděláte radost u nás vyráběnou bezdrátovou nabíječkou značky Min Pad. Sami je doma máme jak v obýváku, tak v ložnici, a nejen že vypadají stylově a všechny zaujmou, ale hlavně se vám nikde nepovalují kabely. Vinaře jistě potěšíte stylovým stojanem na víno, opět od lokálních výrobců, Kartoons. V jejich nabídce naleznete i další designové kousky.

Vouchery

V dnešní době uděláte radost nejen obdarovanému, ale i tvůrcům, radost vouchery. A to ať už na fotografické služby, masáže, kosmetiku, či do restaurací, kaváren, na ubytování, rostlinky a spousty dalšího. A pokud vámi zvolená firma nemá vouchery v nabídce, nebojte se jich poptat. Jistě vám rádi vyhoví. :)

SHARE:

5 komentářů

  1. Tipy na šperky se mi zrovna hodí, super! Sice je to dárek pro mě, ale to se taky počítá :-D

    Simple living: Proč je důležité meditovat

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy na dárečky, určitě by potěšily každého! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vendy, dakujem Ti za tipy, polske znacky vobec nepoznam a uz teraz vidim, ze je to skoda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Docela zajímavé tipy na dárky, i když teď už je bohužel po Vánocích :) Podle mě určitě nikdy není možné šlápnout vedle z přírodní kosmetikou (např. tady), protože je pro tělo rozhodně lepší než ta klasická a navíc má v poslední době i mnohem více příznivců než dříve. A s vouchery naprosto souhlasím, protože si ani nedokážu představit, že by tohle někdo neocenil :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig