Mé oblíbené parfémy | Vendula Jirmannová

pondělí, prosince 21, 2020

Mé oblíbené parfémy

 

Článek vznikl ve spolupráci s Douglas.

Parfémy jsem "potají" mamce kradla už jako malá holka, a tak jsem si i velmi brzy ujasnila, co jsou mé preference ve světě vůní. Nemám ráda sladké vůně, které jsem jako teenage holka nejčastěji dostávala , ale ani obzvláště těžké. V oblivě mám především lehčí kořeněné květinové vůně, které ze mě také ucítíte nejčastěji. V dnešním článku bych vám ráda představila mé oblíbence, které seženete v parfumeriích Douglas.

Bottega Veneta Knot Eau Absolue

Než abych se tu složitě snažila popisovat vůně, s dovolením si pomohu právě popisky produktů ze stránek Douglas. Bottega Veneta má krásné parfémy jak pro dámy, tak i pro pány. Knot Eau Absolue je nádherná vůně, ve které ze začátku ucítíte levanduli a pomerančový květ, a v jejím srdci nepřekonatelnou vůni jasmínu. Od stejnojmenné značky rozhodně vyzkoušejte i parfém s názvem Bottega Veneta, což je pro mě především z nostalgie ještě oblíbenější vůně.

Chanel N°5 L'eau

Můj první a zároveň poslední Chanel parfém byl právě tento. Když jsem si ho cca 3 roky zpět vybírala, byla to právě jediná vůně od Chanelu, která mi voněla. Je to svěží květinová vůně, kterou jistě ocení každá slečna či mladá paní. Mimo jiné je v ikonickém flakonku, který se na Instagramu zkrátka vyjímá. Což chápejte, prosím, jako sarkazmus.

Chloé

Stejně jako s vůní Bottega Veneta si spousty krásných vzpomínek pojím s vůní chloé, která je květinová, ženská, romantická... Raději jsem měla snad jen Chloé Love (nepleťte si ji s vůní Chloé Love Story), kterou bohužel přestali vyrábět.

Gucci Bloom

V létě jsem dostala chuť prozkoumat nové vůně. Očuchala jsem jich víc než dost, a nejvíce mě uchvátila právě novinka Gucci Bloom, která mezi ostatními vůněmi Gucci něčím vynikala. A to že mně nevoní jen tak něco. :) Je to opět květinová vůně, která se mi hodí spíše na léto.

Zálusk si dělám na značku Jo Malone London, na jejichž parfémy jsem slyšela samou chválu, stejně tak jako na vůni Black Opium od Yves Saint Laurent.

Jaké parfémy jsou vaše oblíbené, a které jsou na vašem wishlistu? :)

SHARE:

3 komentáře

  1. Jo Malone je parfém, který mě láká už delší dobu - snad si také někdy udělám s tímto radost. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, velmi skvělé složení vůní. Určitě mohu Chanel a YSL Black Opium doporučit. Přiznám se, že bych ještě doplnila Dior Jadore a Jo Malone London mě také láká. ☺♥

    Krásné a poklidné Vánoce Tobě i celé rodině přeji. ☺♥

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig