Stalo se / 20 | Vendula Jirmannová

sobota, dubna 04, 2020

Stalo se / 20


Ani jsem tenkrát (měsíc zpět) nepostřehla, že se nám přehoupl únor, začal březen, a já vám neudělala souhrn měsíce. Dnes to tedy bude za měsíce dva. Od doby co jsem si vytvořila vlastní filtr na Instagramu jsem přestala fotit do telefonu a vše fotím rovnou právě přes aplikaci Instagramu. Tedy fotek je méně a méně, stejně jako hmotných vzpomínek.

Svět byl ještě v pořádku a já pravidelně cvičila. / Poděkování mé maličkosti za zdokumentování rozsvěcení vánočního stromku v místním magazínu. 

Grafický návrh. / Realizace. 

Pokud něco budu fotit pořád, budou to naše západy slunce. / Vyměnili jsme byt, vyměnili jsme auto. 

 Další spontánní návštěva HK. Náplavka Café. / Cona Coffee & Wine.

Jak jsem pravidelně jezdila do Prahy otevírat prodejnu Annabelle Minerals. 

Hra lahodící mému humoru. 

Šaty mého gusta. / Dream team. Aneb jak jsme netušily, že otevřeme tak na týden. 

Sto chutí na talíři. / Naše nová kráska, na které teď trávíme dlouhé dny.  Barterová spolupárce s signal-nabytek.cz

Karlovy Vary a cukrárna v Grandhotelu Pupp. / Poprvé na kolonádě, poprvé ve Varech.

 Jak jsme museli Maďarsko nahradit Moravou a Zlínem.

Jak jsme si dovezli víno k nám. / Jak jsme se zbavili Corony. 

Karanténa je a bude dlouhá, takže jsme objednali sezení na terasu. / A uzavřený botník. 

Čas na sushi. / Nové šaty větrám jen na terase. 

A na rychlé mezizastávce u lesa po cestě k našim. / Opět ty západy!
SHARE:

8 komentářů

  1. Karty proti lidskokti taky miluji, jak píšeš, přesně můj humor! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře. Oficiálně to tady miluju. Všechno, co sem dáš normálně léčí mojí duši :D<3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám slov, miluji Tvé příspěvky.. ☺♥ a taky GK.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky jako vždy! Snad následující měsíce budou klidnější. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi to letos neskutečně utíká, ani nevím jak! Fotky jsou krásné, stihli jste toho opravdu dost! :) Můžu se zeptat odkud máte sezení na terasu? ♥ za týden se stěhujeme do bytu s balkonem, tak už přemýšlím nad tím, co tam pořídit :))

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig