Péče o vlasy | Vendula Jirmannová

úterý, října 16, 2018

Péče o vlasy

Článek vznikl ve spolupráci s Annabelle Minerals.

V jednom kole se na blogu zmiňuji o péči o pleť a vlasy zcela zanedbávám. Přitom jak je známo, vlasy jsou považovány za korunu krásy, i když u mě by se možná dalo i říci  „hřívu“ krásy. Rozhodla jsem se tedy dnešní článek věnovat vlasům. Alespoň trochu. Dost často mi lidé píšou, a kamarádky se ptají, jak to dělám, že mám vlasů tolik co mám. Neustále opakuji že nevím. Prostě ne. Geny. A stále také opakuji, že mám sice krásně husté vlasy, na druhou stranu to odnáší má pleť. Je důležité si uvědomit, že každému bylo dáno trochu jinde. Dnes to tedy nebude bráno z péče o tělo, nýbrž čistě z pohledu pečující a dekorativní kosmetiky. Pokud se tak dá lakům a všem dalším kosmetickým přípravkům v rámci vlasů říkat.
Mé vlasy si toho již pár zažily. Zhruba od třinácti let melírování, následné podbarvování následujíce odbarvováním, barvením na hnědo, barvením na červeno, henna a opět další odbarvování a stahování do studené blond. Mé vlasy jsou od přírody husté pevné a nepoddajné. Díky tomu jsem se více méně vyhýbala natáčení, jelikož každá kudrlina byla do hodiny pryč. Spíše jsem je trápila žehlením, jelikož jsem se nedokázala spokojit s mírným zvlněním.
V dnešní době asi víte jaké mám vlasy. Krátké mikádo, se kterým jsem se neskutečně sžila. Když se mi chce, vyžehlím ho, když se mi nechce, nechám je žít si svým životem, případně jim během schnutí trochu dopomůžu fénem. Toť vše.


Celková péče a kosmetika se u mě dost točí. Buď využívám to, co se mi zrovna doma ocitne v rámci PR balíčků, případně se snažím vyhledávat především přírodní kosmetiku. Připadá mi ve vlasech lehčí a jakoby vlasy tolik nezatěžovala. Jelikož jsem aktuálně naskočila do vlaku blondýnek, snažila jsem se pokukovat po fialových šampónech, které drží tón vlasů v studených tónech. Hned po prvním marném pokusu jsem objevila svého favorita, jímž je No yellow šampon od Fanoly. Nevím v jaké podobě se prodává nyní. Tento jedinec se již pár let schovával u mamky ve skříňce, kde ho kdysi zanechala moje ségra. Jelikož jsem se vás na Instagramu ptala, co mi doporučujete, a převážná většina byla pro Fanolu, rozhodla jsem se po něm podívat. Když jsem zjistila, že je sice prošlý, ale není to na něm ani trochu znát, řekla jsem si, že mu dám ještě šanci. No a on je skvělý! Což bohužel asi i svědčí o jeho čistě chemickém složení. Po každém mytí na vlasy nanáším kondicioner. Nedávno mi došel jeden od Natura Siberica a tak jsem znovu vytáhla tento Happy happy joy joy od Lushe. Jeho konzistence je sice hodně vodová, tudíž ho doporučuji aplikovat do spíše sušších vlasů, nicméně dodává jim krásný lesk a skvěle přebije mně ne moc příjemnou vůni šamponu od Fanoly. Ne náhodou nese na obalu slovíčko „parfém“.


Po umytí a vysušení do vlasů aplikuji olejíček od Annabelle Minerals. Zas a znovu se jedná o jejich Stay pure. Proč? Čistě proto, že ho mám postavený neustále v koupelně a aplikuji si ho napleť, tudíž ho mám vždy při ruce. A jelikož je přírodní, je to olej a odvádí svou práci skvěle, použiji ho rovnou i na vlasy. V oleji nalezneme směs z arganového, kokosového, ricinového oleje, oleje z katránu, oleje z černého rybízu, libavky polehlé, ze slunečnicových semínek a vitamin E. 


V moment, kdy se rozhodnu vlasy žehlit, fixuji je lakem na vlasy. Je to u mě poněkud nový krok, jelikož jsem to skoro nikdy nedělala. Byla jsem zvyklá si vlasy žehlit každý den. Jelikož jsem ale nedávno navštívila salon Revlonu, kde mě nejen tímto lakem obdařili, rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Zjistila jsem, že díky němu mi vydrží vlasy vyžehlené i tři dny, což mi šetří nejen čas, ale především i samotné vlasy. No a dostala jsem tam i lesk do vlasů, který se aplikuje právě přes lak. Má za úkol mírně narušit strukturu, nýbrž funkci, laku a dodat jim lesk. Ty jsou poté nejen jemnější na dotek, ale jak již z názvu napovídá i lesklejší.


Ve dny, kdy nechávám vlasy žít tak jak mi narostly, dokážu vydržet i čtyři dny bez mytí. Jejich hustota mi zajišťuje, že ačkoliv jsou splihlé, pořád jich je dost a vypadají čerstvě a čistě. V posledních dnech kvůli svému pocitu sahám po suchém šamponu. Jsem věrná značce Batiste, kterou jistě ani nemusím představovat. Díky němu přežiju klidně ještě jeden den bez mytí a vlasy navíc vždy krásně voní.

SHARE:

1 komentář

  1. Mě teda zaujaly ty šampony. Já momentálně stále scháním něco super jak na mytí vlasů jak na péči po tom. Zatím jsem bohužel nic nenašla :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig