Stalo se / 7 | Vendula Jirmannová

středa, května 09, 2018

Stalo se / 7


No jéje. To jsem si zase vymyslela název, jakoby se stalo něco děsného a byl tomu konec. Vůbec ne. To jen opět Vendulka půl hodiny vymýšlela název a dostala ze sebe jen tohle. Dnes se opět podíváme na uplynulé dny. Navazuji zhruba na dny od návratu z Milána. Sakra, dost se toho opět událo a můj život je celý jiný. Tak nějak si říkám, jestli je normální, že můj život plyne stylem jakým plyne. Jsem ráda, ne že ne! Miluji svůj život den ode dne více. Jen mě šokuje, jak se mi při ohlédnutí pár týdnů zpět otočil celý svět nejen vzhůru nohama.

Herbivore s nejmilovanější Esterkou | Dny, kdy jsem se ještě naivně učila na zkoušky
Forďácký akce plný jídla
Cestování | Kémoš Egon na nožku
Focení Sářinýho roku
Žeru
Zase žeru
DecoLoco showroom
Konečně čas na knížky
Moje maličkost v Albertu | Čas na malůvky
 Focení Kelebrity bazárku // Flabgee
Polévkování

Focení kamaráda Máry pro jeho projekt #PSTV_VBRTN
 Myšák s Míšou s myšákem na mikině
Obžérství
Demonstrace
 Poezii od Petra Soukupa jedině doporučuji!
Tetka na hlídání
 Další obžérství
Upřímně Spalovač mrtvol poněkud zklamání
 Krásné prostory Veletržního paláce
Snídaně u Tiffanyho přečtena jedním dechem

Jaro | Jaro
 Pension André ve Velkých Pavlovicích
Opět Velké Pavlovice
Barista roku a moje předávkování se kofeinem // Způsobuje podobné stavy jako alkohol
Focení Monsters & Motherships
Byla jsem pozvána do Veletržního paláce
Ne že bych milovala Veletržák | :))
Jako poslední jsem objevila Přátele
Focení milované Janičky
Happy Socks v Urbanluxu

Můj nový přítel Míša bez myšáka na mikině
 S Weef na sváče v Bullerbynu
 Akce s Niveou v Momoichi
Tulipány z akce s Niveou | Koza z akce s Lučinou

Wokin s Michelle
 Obžérství
..už se nevyjadřuju
 PinkFloydi!!
Spontánní přestěhování se do nového bytečku a nákupy v Ikee
Máme vanu!
 Otevíračka Amorina na Chodově
Snídaně a kafíčka v novém
MI LU JU
 Šiju
Po všem tom obžérstvím objevuji okolí nové domoviny a běhám
SHARE:

2 komentáře

Blogger Template Created by pipdig