Oc Chodov | Boux Avenue | Nivea | Vendula Jirmannová

čtvrtek, října 26, 2017

Oc Chodov | Boux Avenue | Nivea


Během posledního měsíce proběhly tři akce, na které jsem byla pozvaná, a vzhledem k tomu, že je ode mě očekáván nějaký výstup, a já vás nechci zahrnout třemi články o nich, rozhodla jsem se udělat jeden obsáhlý. Kdo bude chtít si to pročte, kdo ne, ten projede fotky a kdo ani to, ten to zcela přeskočí.


OTEVŘENÍ NOVÉHO CENTRA CHODOV


Událost, která vám jistě neunikla, je jak již z podnadpisu vypovídá, otevření nové části OC Chodov. Nejprve jsme se sešly pouze s blogerkami, kdy nás provedli celou novou částí, řekli pár zajímavostí, které jsem právě například já ocenila. Miluji design a tak jsem si ráda vyslechla informace, kterých si člověk běžně ani nevšimne. Například fakt, že koberec v "Design Gallery," je originálem, navrhnutým přesně pro samotné centrum a zároveň se jeho vzor, jako je zvykem u klasických koberců, neopakuje. Další zajímavosti jsme se dozvěděly ohledně lustrů, byla nám prozrazena i částka, za kterou bylo centrum vystavěno a doslechly jsme se dokonce jaké další obchody se zde budou otevírat. No a jako milovnici designových kousků vás jistě nepřekvapí, že jsem si nejvíce zamilovala Czech Labels & Friends, kde naleznete nejen oblečení, ale i knihy a další papírenské potřeby či bytové doplňky od lokálních výrobců. Celý tento prostor je navíc propojen s kavárnou, což si myslím, že zde opravdu chybělo.
Večer se konala VIP party, kam jsme také byly pozvány. Byl od nás očekáván Black Tie dresscode, který jsme mimochodem asi během deseti minut převlékly do pohodlnějšího oblečení, a to z důvodů, že nás nejen bolely nohy, ale ne všichni zde dress code dodrželi a chodili například v roztrhaných riflích. Jinak nechybělo zde samozřejmě ani plno jídla, vína, známých lidí a bohatý program.

 Lucka jak jinak než s jídlem :D




BOUX AVENUE


Hned druhý den ráno jsem byla pozvaná opět do OC Chodov, ale tentokrát na otevření konkrétního obchodu, Boux Avenue. Tento obchod se spodním prádlem má kořeny v Anglii. Myslím, že každá z nás se sem bude ráda vracet a to nejen kvůli krásnému prádlu, přívětivým cenám, ale i ochotnému personálu a možnosti vybrat si v kabince stupeň osvětlení. Za sebe doporučuji noční. :D
Dnes mi dokonce sama kamarádka řekla, že se tam byla podívat a děsně ji zaujalo, jak se o ní slečny v obchodě postaraly. Jelikož nevěděla svoji velikost, nechala se přeměřit, prozradila jim představu o prádle a všechno ji s radostí a úsměvem donesly do kabinky. Myslím, že takhle by to mělo chodit všude. Sama jsem vždy nesnášela, když jsem si v jiných obchodech zkoušela spodní prádlo a vždy se musela obléknout, abych si mohla skočit pro jinou velikost, znovu se svlékat a opět oblékat a tak pořád dokola. Opravdu mě těší, že se takto nechovaly jen k nám při otevírání, ale i teď po delší době. Tak to má být.

 Nechyběl ani milovaný F.H. Prager <3




NIVEA URBAN


Včera dopoledne jsem byla na akci od značky Nivea v krásných prostorách The Senses na Smíchově. Nejprve nás čekalo samotné představení nové řady Nivea Urban pro městskou pleť i s malou chemickou ukázkou o PH pleti. Poté nám Katka Králová popovídala o sociálních sítích a následoval krátký workshop od Youtube. Po prezentacích jsme si mohly dopřát masáž rukou a šíje, uvázat vlastní květinu s holkama z Provoní, či si dát kafe a zpříjemnit si tím den. Musím říct, že se akce opravdu moc povedla. Odnesly jsme si navíc i novinky právě z této řady, Labelo balzámky a i onu uvázanou krásnou květinu.









SHARE:

3 komentáře

Blogger Template Created by pipdig