3:1 studuj umění | Vendula Jirmannová

sobota, srpna 19, 2017

3:1 studuj umění


V peněžence skoro rok starý isic s otřesnou fotkou, ale název umělecké školy tam stále je. S malým štěstím si nikdo nebude číst datum platnosti a já dostanu tu studentskou slevu a nebo i dokonce vstup zdarma. Alespoň pro jednou mají ti umělci výhodu, když už se tedy povětšinou neproslaví a budou rádi, když si budou moct na rohlík namazat rostlinné máslo.
Přijela za mnou Mája a už tak nějak tradičně jsme se rozhodly obejít pár galerií/výstav/expozic. Kam jsme plánovaly jít už delší dobu byl Dox a Futura. Posledně co za mnou v úterý přijela, byly oba prostory uzavřeny. V úterý. Ano, opravdu. V úterý. Chápete to? Další na doporučení mého kamaráda byl Born na Kampě. No a v záloze byl i František Skála, kam byl vstup 100 Kč, což vlastně není moc, ale za chvíli se dozvíte, proč se nám to platit nechtělo. No a samozřejmě jsme chtěly navštívit opět Forbiden Spot, ale času už nazbyt nebylo.



Pokud jste Dox ještě nenavštívili, což doufám že ano, tak určitě si sem naplánujte cestu. Jako studentky umění jsme měly vstup za 40 Kč a shodly jsme se, že je to jeden z nejlepších prostorů s ještě lepšími expozicemi, co jsme kdy navštívily. A to že galerie moderního umění v Římě nás opravdu dostala.

Gérard Berréby | Tabule času

Gérard Berréby | Tabule času 


Kamila Ženatá | Horizont událostí 

 Big bang data

  Big bang data

 Big bang data 

 Big bang data

Další po cestě měl být již zmiňovaný František Skála. Ale když jsme zjistili, že v Doxu jsme platily 40 Kč, na Borna měl být vstup za stejnou cenu a Futura má vstupné dobrovolné, rozhodly jsme se ho vynechat a snad na něj zavítáme jindy, jelikož věřím, že to opravdu za to stojí.

Já: "Jednou studentský vstup na Borna, prosím."
Pokladní: "Nestudujete náhodou umění?"
Já: "Ano."
Pokladní: "Tak já vám můžu dát za 20 Kč vstup do celého muzea mimo Blahníka."

Jaroslav Paur 

Jan Koblasa 

Adolf Born

O Futuře jsem se dozvěděla od někoho na instagramu a hned mě chytla, jelikož je to centrum pro současné umění a to já nadevše miluji. Baví mě, jak je v dnešní době umění rozsáhlé a zaměřuje se otevřeně na všemožné problematiky i témata. Pokud vás nebude pohoršovat ani sexuální tématika, rozhodně sem zavítejte. Aktuálně vystavující autoři případně kurátoři mají můj obdiv, jelikož si dokázali skvěle vyhrát i se samotnými prostory.


Já: "Musíme dojet na Bertramku."
*po výstupu z autobusu"
Já: "Ty vole.. Doufám že ten kopec bude stát za to."

Brownnosing | David Černý

*ahem* | Hanne Lippard 

Popelnice s láskou | Lenka Klodová 

Krajina po bitvě | Lenka Klodová
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blogger Template Created by pipdig