DOLLER | Vendula Jirmannová

neděle, ledna 24, 2016

DOLLER


Pokud mě sledujete delší dobu, určitě víte, že na blogové scéně se pohybuji pěknou řádku let. První blog jsem si založila společně s kamarádkami, zhruba v jedenácti letech. Pár blogů jsem měla i dříve, ale nikdy to nebylo o ničem jiném, než o pár obrázcích a pixelkách stažených z internetu. Tím se chci dostat k tomu, že možná některým z Vás dojde, jak dlouho se snažím dosáhnout svých snů.
I přes to, že mé priority jsou stále jiné, potřebuji ke své práci pár pomocníku. A to, ať už se jedná o notebook, fotoaparát, diář či brýle. Jenže když jsem začala natáčet videa, zjistila jsem, že k diáři potřebuji i další sešit na poznámky a další sešit na tohle a tamto. Takže když jsem kamkoliv jela, ať už třeba jen do školy, měla jsem u sebe minimálně dva sešity. 


Když jsem se dozvěděla o tomto motivačním diáři Doller, nedalo mi to spát. Je vlastně úplně jedno, kdy si ho pořídíte, jelikož své sny si můžete začít plnit klidně dnes, 24. ledna v deset večer.
Diář tedy nemá nařádkovaná pevná data, má vždy jen na dvou listu rozepsaný týden od pondělí do neděle, kam vy si pouze dopíšete měsíc a den.
Na začátku samotného diáře naleznete snář, kam si zapíšete cíle, kterých chcete během následujícího roku dosáhnout. A zároveň co si chcete pořídit, co chcete zažít, navštívit a tak dále. Na konci je shrnutí uplynulého roku. Tudíž si tam zapíšete, čeho jste dosáhli a čeho ne.
No a samotné srdce je rozděleno překvapivě na dvanáct měsíců. Před každým je snář na celý měsíc, měsíční přehled a na jeho konci zase shrnutí měsíce a část na poznámky.
Díky tomu, že má diář za poměrně velkou část na poznámky a všechny ty kolonky okolo, nemusím s sebou tahat navíc žádné sešitky, jelikož všechny nápady na videa či články napíšu právě tam. Navíc má diář v každém týdnu kolonku na výdaje, komu potřebujete zavolat a co musíte udělat.


A dále bych také mohla pokračovat, jak je proložený motivačními citáty od úspěšných osobností a že k němu dostanete super propisku s nápisem DOLLER a textem "žij své sny."

Pokud Vás zajímá více a například i to, jak si organizuji svůj čas, ráda pro Vás natočím samotné video, kde byste si o diáře mohli dokonce zasoutěžit. Co Vy na to? :)
SHARE:

20 komentářů

  1. Jů, to je ten diář, který chci...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já mám zatím jenom obyč diář, určitě to video natoč!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,natoč to video :) máš super články i videa! ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. O Doller diáři jsem se dověděla teprve nedávno , ale hned na první pohled mě uchvátil a začínám nad ním čím dál více uvažovat a asi to brzy nevydržím a koupím si ho :D
    Krásný článek a video by bylo vážně super !! <3

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásnej diář, nikdy jsem o něm neslyšela :) Já mám teď diář od Moleskine ze Snoopy kolekce na rok 2015-2016 a jsem s ním moc spokojená.
    A video určitě udělej! Taková videa mám moc ráda :)

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To mi pripomina, ze si taky uz konecne musim poridit nejakej diar :)a video bych urcite uvitala! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už som o tom počula v nejakom videu a už vtedy ma zaujal ale do teraz neviem kde by som ho mohla kúpiť.
    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. aj ja mám svoj diár do ktorého si zapisujem svoje rozvrhy,povinnosti, úlohy,..
    ale je to len obyčajný diár :/ :D
    http://apieceofusss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě video :) Moc ráda se podívám.

    OdpovědětVymazat
  10. Super, o tom diáry som nepočula, ale je krásny (:

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
  11. Bohužel jsem s diářeme vždy hrozně chaotická - a tak si veškerý poznámky píšu kamkoliv a důležité schůzky nebo akce zapisuju do google kalendáře - abych to měla kdekoliv a kdykoliv při sobě.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem PRO video :) Jsem na deníčky a knížky a sešítky ujetá a DOLLER jsem si pořídit chtěla, jen už byl vyprodaný. A hlavně mám na tento rok již jeden diář, tak uvidím :) Skvělý skvělý článek :)

    www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Video by bylo určitě super a hrozně ráda bych ho uvítala. Díky za zpříjemění dne E.K.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký diář! :)

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten si asi budu muset pořídit!;D jsem závislák na plánování a papírenských potřebách:D a video natoč, hrozně ráda se inspiruji v plánování od ostatních;)

    OdpovědětVymazat
  16. Můžu se jenom zeptat, jaký formát má diář?;) Jestli A4 nebo míň;D Děkuju;D

    OdpovědětVymazat
  17. Nevíš kolik tak bude stát ? :) jinak super článek ! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Také jsem hrdý majitel diáře jsem z něho nadšená . Opravdu je tak úžasný jako psali v FC . www.terynagavronova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Bože to je hovadina. Blogr a ještě video o sešitu....

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig