Adéla | Vendula Jirmannová

sobota, října 04, 2014

Adéla


S Adélou jsem se vydala na focení již po druhé. Poprvé jsme fotili asi dva roky zpět, jak jsem zpětně koukala na fotky, z Adély je ještě větší kočka než byla a já jsem se také někam posunula. Jsem ráda že mohu takto zpětně pozorovat mé pokroky. S Adélou jsem také zkoušela svou první levitační fotku a musím říct, že jsem docela spokojená. Vím že má nějaké své chyby, ale vždy je co doladit. Už se těším, až si levitaci vyzkouším příště. Měli byste zájem i o návod, jak na ni?







SHARE:

17 komentářů

  1. Páni, vážně krásná holka :) Fotky se moc povedly.
    nico-chan.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky, krásná slečna :) a nevím proč, ale právě ta druhá fotka se mi líbí nejvíce :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! :) Jak se levituje? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc všem. Pokud bude zájem, můžu příště zkusit článek s návodem, jak na levitaci. Sice jich na netu bude hodně, ale i tak se ráda podělím. :)

      Vymazat
    2. jéé o levitaci bych si určitě ráda přečetla! :O

      Vymazat
  4. fakt krasne fotky :)))) a ta s levitaciou, wau, suprove to je:)) fakt by ma zaujimal ten navod :))

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotečky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super prispevok krasne foto! :)

    www.stayweird.eu

    OdpovědětVymazat
  7. To je opravdu krásná slečna. Fotky jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky, hlavne posledná. :) Určite by som si rada prečítala návod. Tiež som už raz skúšala "levitáciu", ale tvárou k zemi. :D No nedokázala som to tak super ako ty a nemala som dole ani tieň. A tiež by som chcela vedieť ako upravuješ fotky, aspoň trochu. Skúšam to už všelijako, ale vôbec to nevyzerá ako tvoje. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Návod určitě! Jinak moc povedený fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. pekne fotky :-)

    www.shicoolca.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. krasne fotky!

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  12. Fotíš opravdu nádherně! :) Nemůžu se rozhodnout, která se mi líbí nejvíc.
    Nu poslední je rozhodně úchvatný kousek.

    OdpovědětVymazat
  13. Zase překrásné a inspirující fotky! Já bych návod na levitaci určitě přivítala s otevřenou náručí! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Bude teda návod na levitaci? Fotečky vypadají opravdu nádherně :O!

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig