Thoughts of the day | Vendula Jirmannová

pondělí, prosince 28, 2015

Thoughts of the day

Upozornění | Než jsem začala psát tento článek, hodinu jsem vybírala a upravovala fotku, následně půl hodiny vymýšlela název |

Známe to určitě všichni, že ano? Hlava plná myšlenek a člověk neví kam dřív skočit. Myslím, že tento článek bude opravdu nuda, ale pokud ho dočtete, určitě napište komentář a přijedu Vám osobně pogratulovat.A neberte ho moc vážně, bude to nejspíše docela v deníčkovském stylu.
Za poslední rok se mi děsně obrátil svět. Díky bohu k lepšímu! Myslím, že ač si to někteří nemyslí, tak já ano. YouTube mi dal a dává hrozně moc. Tolik zkušeností, tolik podpory, tolik úspěchu! Včera jsem dosáhla 10k subs, no není to super? Jasně že je, ale s tím asi přichází i to, co mě trochu děsí a trápí.
Jelikož jsem studentka, všichni si asi myslí, že mám na všechno dost času. Jo, nemít youtube a blog, zvládám všechno na pohodu a normálně se učím a všechno kolem. Jenomže.. Už jen samotný blog mi dával dříve dost práce, youtube zabírá času ještě více, troufla bych si říct, že momenátlně desetkrát tolik. Do toho mi teď dopadla skvělá práce! A to právě díky blogu a prostě tomu, co mě tak baví! A pokud to nebude tak super, mám alespoň co do životopisu, ne? Zatím ještě nevím, jestli Vám o tom budu moct vůbec někdy říct, ale doufám že ano.
Nicméně, tak či tak. Je to všechno děsně super, hrozně mě to baví, ale nestíhám. Dostala jsem smlouvu k oné práci už v listopadu a já ji byla schopná zaslat až dnes. Ostuda, co? Připadám si kvůli tomu děsně nespolehlivá, což jsem byla asi vždycky, i když vidím za tím spíše lenost.
Jsem zvědavá, co budu dělat ve čtvrťáku. Čím více odběratelů, tím více radosti, ale zároveň práce. Jak ráda bych Vám všem odpověděla, ale už to prostě nezvládám. Nevím kam dřív.
Člověk za tím vidí jen věčnou práci u počítače, ale jak mě pak bolí oči, kolikrát i hlava, jsem unavená a kolikrát si z toho počítače přijdu jak zdrogovaná, haha. Možná by to někdy bylo i lepší než tohle všechno just sayin'.
A víte na co se těším nejvíce? Až budu v Praze. Ani nevíte jak dlouho se na to těším. Život na vesnici je fajn, máte tu krásnou přírodu a klídek. Ale když tu už nikoho k sobě nemáte (nejlepší kamarádka odtud je na intru), tak se hodně nudíte. V podstatě i díky tomu dělám co teď dělám. Ale abych neodskakovala, tak se do Prahy opravdu těším! Všechno bude tak lepší. Budu něco chtít, tak nasednu na mhd a dojedu si pro to, Ne jako tady. Musím nasednout na kolo, autobus co jede až za hodinu, půl hodiny se táhnout pěšky do města a při nejlepším to tu ani neseženu.

A teď něco (alespoň myslím) pro lidi z mého okolí, co mě mají tak moc rádi, haha. Focení vždy bylo mou obrovskou náplní. Ani nevíte, co to pro mě bylo, když jsem vzala do ruky foťák a mohla něco vyfotit. Už mě to moc nebere. Proč?
Od doby, co máme ve škole focení jako povinný předmět a je to pro mě povinnost, tak mě to nebaví. Opravdu nemám ráda, když mě někdo do něčeho nutí. A je rozdíl pracovat pod tlakem a pod donucením někoho jiného.
Takže k čemu jsem se chtěla dostat? Na facebooku jsem zneviditelnila stránku o focení. Proč? Jak už jsem napsala tak pětkrát, není čas. A raději se věnuji něčemu, co mě opravdu baví. Málem jsem napsala, že co mě baví a jde lépe, ale ať už to je povrchní sebevíc, myslím si že mě focení jde. Jediný největší problém vidím v mé povaze. Není to ani tak o tom, že by mě to najednou přestalo bavit, stále to miluju! Ale lidi si žádají spíše focení plesů a rodin. Jenže já nejsem komunikativní, takže to většinou odmítám.
No así to už ukončím. Trošku jsem si tu vylila srdíčko, tohle by se mi na twitter totiž nevešlo. Takže tady máte ode mě něco negativnějšího a teď se opět obrátíme k usměvavé Vendy.
SHARE:

40 komentářů

  1. Vůbec to nebyl nudný článek, náhoudou mě takový typ dost baví. To s tím nucením do něčeho znám moc dobře. Mám to úplně stejné.
    Moc ti držím palce! Na tvým blogu jde vidět hodně úsilí :) Fakt jsi úžasná, klobouk dolů :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda a stejně tak, že v tom nejsem sama! Děkuji moc!! <3

      Vymazat
  2. Chápu, že toho máš teď moc. Jsem ve třeťáku a pokud je toho do školy hodně, málokdy stihnu napsat článek na blog. A když už ho napíšu, je naprosto o ničem :D

    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  3. Ten článek se ti povedl ... A úplně te chápu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasím se, že jsem článek poctivě dočetla! :D Musím říct, že tě naprosto chápu, i já mám někdy období, kdy neím, kam skočit dřív a článek se sám spolu se všemi fotkami a tak za 5 minut prostě neudělá... Držím palce s youtubem a blogem! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. ten starej macbook je docela trapas :d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to dárek, který přijmu. Nebo myslíš že mám jít za rodičema a prosit je na kolenou aby ho vrátili a pořídili mi o cca 10 tisíc dražší macbook s retinou, ale za to horším výkonem? :D Myslím si, že taťka dělá svou práci a pořídil mi dobrý typ, jsem spokojená a nemůžu si stěžovat. :)

      Vymazat
    2. 2. možnost ;) to je tak když někdo šetří na dárkách.... nebo si to kup sama a ty nový notebooky už jsou dost lepší... zase další nána co má počítač jen kvůli jablíčku, to jsem zvědavá jak se ti zlepší tvoje tvorba LOL

      Vymazat
    3. Martino nevím,proč rýpete do Venduly!To jste nenašla žádnou chybu v článku a proto hledáte chyby na fotce/macbooku?Nebo si jen tak chcete vyhonit své (nejspíš velké) ego?

      Vymazat
  6. Tak ty jsi dobrá vtěrka xD baví tě to se takhle vtírat k ostatním youtuberkám? že ti to není trapný Vendulo.. http://prntscr.com/9jh9i7

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně pro Tebe, Naděždo a Martinu nad Tebou jsou poslední odstavce :D Pojď mi napsat přes Tvůj osobní profil s celým jménem i fotkou, ať pořádně vím kdo jsi a ráda si popovídám, nebo zajdeme třeba na kafčo, co říkáš? :)

      Vymazat
  7. Náhodou moc pěkný článek, je fajn, že ses takhle mohla vypovídat :) snad ti to všechno vyjde, hlavně se nestresuj a je dobře, že se do ničeho nechceš nutit!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. Většina článků tohohle typu mě vůbec nebaví,ale na tvém blog,v tvém podání nevím proč,ale tenhle článek mě fakt bavil...Podle mě není vůbec nudný a chápu,že na to nemáš čas to já se bojím taky,že to nebudu stíhat...no uvidíme :)
    Skvělý blog a i YouTube channel,držím palce at vše stíháš :)
    http://adyadele.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Mě to moc bavilo číst, aspoň jsem se dozvěděla něco nového. Moc blogy nečtu, ale díky tobě asi začnu;)

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou moc pěkný článek! :) To je skvělé,že ti dopadla ta práce..Věřím,že s tím je opravdu hodně času,ale hodně mi pomáhají různé knihy,které píšou o tom jak si správně rozvrhnout čas a díky nim to fakt stíhám vše! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky bych chtěla do Prahy. Nemám to tak hrozný, jako ty, ale Praha je lepší než malý městečko :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Vendy...

    Jsem na tvem blogu poprve a hned po precteni prvniho clanku ti musim pogratulovat k tomu, ze jsi dokazala celou dobu udrzet muj zajem ve strehu.., coz se jen tak nekomu nepovede..

    Ono bydleni ve meste/na vesnici ma vzdy pro a proti...
    Rekla bych ze mam vyzkouseno oboji a cim jsem starsi, tim vic si uzivam to ticho co mame treba na zahrade...
    A treba zvlast Praha... Reknes si, sednu na metro a budu tam hned.. A ve finale zjistis, ze vsechno to cestovani ti zabere stejnou dobu jako z vesnice do mesta...
    Tim te samozrejme nechci nijak odradit, ale sama to poznas..

    Tvuj clanek neni ani nudny, ani depresivni, jen je videt po cem touzis a jak se toho snazis dosahnou...Jen pekne pokracuj v tom, co delas a nedospele slepice jako je Nadezda a spol vubec neber vazne...
    Takove hvezdy to nikam nedotahnou, jelikoz se neumi chovat.. Clovek si muze v podstate myslet cokoliv o jiste osobe, ale musi si umet zachovat cladnou hlavu a mel by reagovat s rozumem..

    Ono vubec nezalezi na tom, jak stary mas telefon/notebook/tablet, ale zalezi na tom, jak se ti na tom pracuje a jak si s tim spokojena..

    Mit nejnovejsi techniku neznamena byt nejlepsi.. A lide co na to upozornuji nemaji podle me dobry charakter...

    Hlavne se nenech odradit a povznes se nad to, protoze ty jsi nad veci... Ve videich jsi opravdu sympaticka a takova mila a to je prave to, co nekteri nemuzou prekousnout...

    No a uz dost, at nepisu cely den...

    Hlavu vzhuru a usmej se.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Články tohoto typu mě moc nezaujmou, ale tento jd fakt super :) Rozhodně nepřestávej točit ani psát na blog, protože by to byla oobrovská škoda 😊

    OdpovědětVymazat
  14. Máš nádherné fotky, ale i to jak píšeš je super!!
    Tenhle článek jsem přečetla a pochopila jsem tě, já mám už teď 2 blogy a 2 youtube kanály. 1. blogu a 1. youtube kanále se věnuji více, byl tu první a vždycky bude pro mne něco víc. Asi tě tohle nezajímá a ani nevím proč to píšu :D

    Doufám, že nepřestaneš psát :).

    http://photos-from-mylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. To s tím nucením do něčeho taky nesnáším ! A teď jdu kouknout tvůj vlog z Prahy:3

    OdpovědětVymazat
  16. S tím focením tě naprosto chápu. Chodila jsem na fotografickou školu (v prváku jsem přešla jinam), protože jsem strašně milovala focení. Naplňovalo mne to a přišlo mi to jako naprosto úžasný koníček. Ale po tom týdnu, co jsem MUSELA, co jsem měla zadané úkoly, jsem byla ráda, že foťák můžu položit a nechtěla jsem ho ani vidět. Takže soucítím. :D

    Moc hezký článek :-)

    OdpovědětVymazat
  17. hezký článek :) taky to tak mám :) když mám chuť něco uvařit, tak si něco uvařím :) ale jakmile mi rodiče řeknou, že mám něco uvařit , tak do toho nejsem zabraná, jako kdybych si to dělala sama od sebe :)

    OdpovědětVymazat
  18. hezký článek :) taky to tak mám :) když mám chuť něco uvařit, tak si něco uvařím :) ale jakmile mi rodiče řeknou, že mám něco uvařit , tak do toho nejsem zabraná, jako kdybych si to dělala sama od sebe :)

    OdpovědětVymazat
  19. Toto nebol vôbec nudní článok, fak sa ti podaril a je krásny :) Inak sledujem ťa zo Srbska :)

    OdpovědětVymazat
  20. Myslím si,že článek nebyl vůbec nudný :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj. Tvá videa jsem "objevila" teprve včera a musím říct, že jsou ÚŽASNÁ. Pokud budeš v tomto duchu pokračovat dál, určitě to dotáhneš hodně hodně daleko. Dále bych Ti chtěla říct, že jsi strašně milá a sympatická osůbka a doufám, že i přes rostoucí počet subs. taková zůstaneš.:) Měj se krásně a ve své tvorbě určitě pokračuj! :)
    Ps. Moc by mě zajímalo, čím jsou focené fotky na insta. Děkuju za odpověď. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mockrát Ti děkuji!! <3 Budu se snažit zůstat stejná. Vše je focené iphonem 6 :)

      Vymazat
  22. Pekný článok a nebol vôbec nudný :) Objavila som ťa len pred možno pár dňami, ale páči sa mi tvoja práca :) Držím ti palce nech to ďaleko dotiahneš ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Si veľmi sympatická a tvoja tvorba ma veľmi baví. Dúfam, že ti vyjde všetko, čo chystáš. :)

    OdpovědětVymazat
  24. pekny clanok aj ja mam blog ale nie as tak dobry
    www.beutyblogbynika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. moc povedený článek :) Na Youtube Tě už nějakou dobu sleduji. Teď jsi mi padla nějak více do oka :D Jsi moc milá :) A máš vše hrozně hezky promyšlené a krásní fotky :) To se mi líbí. Věřím, že s takovým nasazením to můžeš dotáhnout daleko :)

    Ginger

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Vendy. Dostala som sa k tebe az dnes ale od rana prechadzam tvoj youtube a teraz aj blog. Mas velky potencial, budem ti fandit. Si skromna, mas super myslienky. Len tak dalej a ja sa uz teraz tesim na dalsie video a novy clanok. :) Tvoja nova a asi aj buduco-verna fanynka Verca :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vendy, já narazila na tvůj blog už jednou a teď jsi na mě vyskočila na YT a sjíždím si docela tvoje videa ;) Jsi sympatická.
    Je smutný, že nemůžeš dělat všechno, co tě baví naráz. Já bloguju 11 let a fakt, že skoro půl roku jsem nic nepřidala kvůli škole, mě docela mučí a já se těším na ten pocit, až se na to zase po zkouškách vrhnu! :) Tak doufám, že ti všechno vyjde a že se ti bude dařit. Gratuluji k práci a získala jsi jednoho nového poctivého čtenáře ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Prosím koukněte se na můj blog :d DÍÍKY! http://katerinahouskova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Prosím koukněte se na můj blog :d DÍÍKY! http://katerinahouskova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Vůbec mi to nepřipadlo nudné :)
    Moc se mi článek líbil :)

    OdpovědětVymazat
  31. Vážně se ten článek povedl,i když budu x-tá ale jsem na tom občas stejně,jelikož se už od 6-ti věnuji závodnímu plavání (každý den hodinu a půl ) tak se musím naučit vše než jdu plavat protože se mi pak vůbec nechce učit :) Jinak tvůj blog čtu už od začátků a musím říct že ses vážně zlepšila,máš úžasný vkus a videa,obdivuju tě a přeju hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Každý má někdy splín a není mu moc do smíchu, ale to zase přejde. Většinou se z toho člověk vyspí a je to dobré. Já jsem teď také měla špatné období, které ale vypadalo, že nepřejde. Byla jsem podrážděná, unavená, nic mě nebavilo, prostě období na nic. Kamarádka mi řekla, že mi určitě chybí nějaké vitamíny, že to jinak není možné. Objednala jsem si proto vitamínový mix LifePak , protože jsem vůbec neměla tušení, co by mi asi tak mohlo chybět, a bylo to tak. Užívám ho už přes měsíc a cítím se konečně zase plná energie :-) .

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig