Stalo se / 1 | Vendula Jirmannová

středa, prosince 16, 2015

Stalo se / 1


Oh i am mess right now.. Tralala, konečně jsem si našla čas něco opět přidat. Ani nevíte, kolik toho najednou zase na mě je. A to já ani nevím, kolik toho na mě bude za rok, za dva. Měla jsem spoustu času, natáčela si videa, psala články, pekla, vymýšlela co komu koupím k Vánocům a najednou je už 16. prosince a já nic nestíhám. V jeden den se prostě učitelé zbláznili a dali nám tolik termínů, testů, úkolů a kdo ví čeho ještě. Pak přišla autoškola, já skončila na antibiotikách a tak dál a tak dál. Už je to ale konečně klidnější a já si můžu znovu sepisovat článek o tom, co se za poslední dobu událo.
Připadá mi, že tu vlastně píšu úplně o ničem. Haha, no tak radši si jdeme projet ty fotky, ať víme co se stalo a nestalo.


1. fotka rukou v ruce s milovaným | 2. fotka v ruce svařák a s mým milovaným

Pokud sledujete youtube, tak obě fotky jsou foceny v dobu, kdy jsem točila svůj první a prozatím i poslední vlog. Z neděle, kdy jsme byli už pryč z Drážďan. Ráno jsme si zašli do cacaa na brunch a pak se prošli hezky na Staromák, kde jsme si dali svařák.


No a pak jsem vlastně onemocněla. Tohle bylo pondělí, kdy si doktorka myslela, že mě jen bolí v krku z rýmy. Bylo mi děsně, ne jen ta ukrutná bolest v krku, ale přišla jsem i o hlas, lítal mi nahoru a dolů jak na horské dráze. No, pak mi týden na to přišly výsledky z výtěrů a já skončila s antibiotiky - spálový bacil.

 Tvrdá práce bloggera


Peču bezlepkové perníčky | Chtěla jsem Vám napsat recept, ale už to asi nemá cenu :(

 Jupí! Mám ty nejkrásnější hodinky na světě. Má je snad už každý, ale uznejte, jsou to krásky | vendulajirmannova - sleva 15%

 Pražská "party," no nikdo tam ještě nebyl. :D

 O tuhle flašku z Tigera se s Vámi prostě musím podělit!

Odepisovala jsem na dopisy | O adresu si piště

 Zdobila jsem perníčky, no alespoň že malování obrazů mi jde o něco lépe :D

Nejnádhernější růže od rodičů k 18.! <3 

 Chtěla jsem si usušit další růži od D. a ona začala takhle "pelichat." Tak jsem si usušila alespoň malý kvítek. Víte, že mám od něho usušenou každou růži, co jsem kdy dostala?


 Nejskvělejší dárek od spolužaček! Co lepšího než přijít do třídy a mít tam čokoládu a čaj?

 Haha, díky kámo

 Tenhle komentář jsem si musela vyfotit, ani nevíte jakou radost mi děláte <3

 Natáčela jsem video

Tohle na Vánocích nejvíce miluji! | Cliff <3
SHARE:

8 komentářů

  1. Super fotky, takovéhle články jsou nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky :) spolužiačky ťa museli veľmi potešiť
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla také takové spolužačky... :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) !


    http://runeatandtravel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda články plné fotek :)
    Jen to ověřování komentářů by jsi mohla zrušit, je to otravné a zdlouhavé.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš super blog, pěkné fotky, hlavně ta první je megga :))

    OdpovědětVymazat
  7. Docela ti závidím.. Takovéhle kamarádky já nemám... Ty mi nepopřejou ani k svátku.. Každopádně Ti to přeju ��

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig