Topvet | Vendula Jirmannová

pondělí, února 29, 2016

Topvet


Nedávno jsem si pročítala emaily a mezi nimi jsem narazila na jeden od firmy topvet. Nabízeli mi pár produktů k vyzkoušení. Dlouho jsem si projížděla jejich stránky a stále tam nebylo nic, co by mě dvakrát zaujalo. Viděla jsem za vším jen nějakou další pečující kosmetiku, která mi ve finále stejně skončí na dně šuplíku. Chtěla jsem to tedy odmítnout, ale následně jsem si vzpomněla na mamku, která mi nedávno říkala, abych jí o těchto nabídkách informovala.
Většinou jsem při spoluprácích myslela jen na sebe. Buď jsem to vzala a nebo odmítla. Ale rozhodla jsem se, že tentokrát o tom mamku informuji. Ta z toho byla celá bez sebe, že díky mně bude moci něco zdarma vyzkoušet.
Mamka si vybrala krémy na obličej a společně jsme se ve finále shodli na kokosovém oleji, bambuckém máslu s čokoládou a koupelový a tělový olej.

A co rozhodně musíte vědět je fakt, že kosmetika neobsahuje palmový olej, není testována na zvířatech, což znamená že nepodporujete nic špatného. A k tomu všemu je postup při výrobě takový, aby účinnost látek zůstala co nejvyšší.


První, z čeho mám já sama největší radost a co si myslím že jsem už nyní schopná ohodnotit, je toto bambucké máslo s čokoládou. Kdo mě znáte delší dobu, tak jistě víte, jaký já jsem milovník čokolády. A jsem nesmírně ráda, že jsem se nakonec nerozhodla pro tu čistou verzi bambuckého másla.
Když jsem ho rozbalila, byla jsem celkem zklamaná z poněkud umělé čokoládové vůně. Po delším zkoumání mi dokonce připadá, jak kdyby v tom neměla být pouze čokoláda, ale i máta. 
Nicméně pokud se přeneseme přes tu vůni, která po chvíli začíná být docela i příjemná, dostáváme se ke konzistenci. Byla jsem až vyděšená z toho, jak je máslo tuhé. Mám doma nejedno tělové máslo, ale všechna mají typicky krémovou konzistenci. Tohle bych přirovnala k tuhému mýdlu, do kterého se musím nehtem zarýt. Následně ho nanáším na kůži, kde chvíli při rozmazávání působí jako peeling, ale pomalu se pod teplotou pokožky rozpouší a příjemně hydratuje po celou noc.
Jelikož je ale opravdu hydratující a poněkud mastné, vstřebává se delší dobu. Proto bych ho určitě nenosila v kabelce, ale raději ho odložila na noční stolek. Až půjdu spát, v klidu se s ním namažu a nebudu nervózní z toho, že nenapíšu do sešitu jedinou čárku, pokud ho tedy vůbec otevřu.


Jeden z dalších produktů, který jsem již zkoušela, je tento koupelový a tělový olej s vůní čokolády v mandlovém oleji. Olej jsem původně vybrala především kvůli vůni. Opět se zde opakuje čokoláda nyní v kombinaci s mandlemi. Vůbec jsem nevěděla co od toho očekávat. Trochu jsem se obávala že ho objednám a mamka mě denně bude obtěžovat s prosbami, abych ji namasírovala. No zatím jsem měla šanci ho vyzkoušet pouze v koupeli a bylo to opravdu příjemné. Sice ve vaně nebyla žádná pěna, za to ale velmi příjemná kombinace vůní. Když jsem z vany vylézala, pouze jsem se opláchla vodou a má pokožka byla opravdu příjemně hydratovaná. Ani ne nijak vyloženě mastná, jako jsem byla z dřívějška zvyklá z jiných olejů, ale opravdu tak hezky, akorát. 
| A ano, opravdu se to popisuje těžko. :D |


Kokosový olej si myslím že ani nemusím představovat. Kdo by ho někdy už nezkoušel? Světe div se, ale já ne. Proto když jsme ho s mamkou objevily, byly jsme obě velmi nadšené. V dnešní době se kokosák používá snad na vše. Já si ho zatím mazala pouze na tetování, ale vsáknul se až moc rychle, proto ho teď mažu a spíše už jen hydratuji bambuckým máslem. Nicméně se nemůžu dočkat, až si na něm udělám třeba palačinky, naplácám si ho na konečky vlasů a nebo si s ním budu mazat atopické ekzémy, které mi vždy na jaře vylezou.


Zcela poslední věc/dvě veci, které tu mám jsou tyto aktivní krémy. O nich zatím nebudu až tak moc mluvit, jelikož jsou teprve ve fázi testování u mé mamky. Nicméně se Vám o nich jednou určitě zmíním. Zatím můžu říct, že vůně je opravdu neskutečná. Strašně mi připomíná klasickou modrou niveu a tu vůni prostě miluji! 
SHARE:

4 komentáře

  1. Velice mě zaujaly ty pleťové krémy, budou jistě příjemné a vyživující, to bych nyní potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju kokosový olej a pokud je kvalitní, tak třeba právě s palačinkama, je to něco skvělýho! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto kosmetiku vůbec neznám, no kokosový olej miluju a to na vše! :D Ty krémy vypají moc pěkně :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. TOPVET je super značka, mám ji ráda:) Navíc tyto produkty vůbec neznám ! Vypadají super

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Blogger Template Created by pipdig